Eerste bericht - Reisverslag uit Arnhem, Nederland van Ted Drost - WaarBenJij.nu Eerste bericht - Reisverslag uit Arnhem, Nederland van Ted Drost - WaarBenJij.nu

Eerste bericht

Blijf op de hoogte en volg Ted

22 Februari 2014 | Nederland, Arnhem

Hallo en welkom op mijn resiverslag. Vanaf nu zal ik jullie zo vaak mogelijk gaan berichten over al mijn avonturen die ik mee ga maken in Shanghai. Op deze manier wil ik jullie een beetje op de hoogte blijven houden op een makkelijke manier!

Groetjes Ted

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Arnhem

Ted

Reisverslag van mijn werkreis in Shanghai in 2014. Ik zal de rest van 2014 in het verre oosten verblijven om daar mijn werk uit te voeren. Via deze weg zal ik jullie zo vaak mogelijk op de hoogte houden van mijn avonturen!

Actief sinds 17 Feb. 2014
Verslag gelezen: 447
Totaal aantal bezoekers 6279

Voorgaande reizen:

01 Maart 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: