Eerste werkdag - Reisverslag uit Sjanghai, China van Ted Drost - WaarBenJij.nu Eerste werkdag - Reisverslag uit Sjanghai, China van Ted Drost - WaarBenJij.nu

Eerste werkdag

Door: Ted

Blijf op de hoogte en volg Ted

24 Maart 2014 | China, Sjanghai

Hoi Allemaal,

Vandaag is het mijn eerste werkdag in Shanghai. Gisteren in de middag ben ik hier aangekomen en een andere collega vanuit Arnhem is hier ook dus we zijn gisteren even samen gaan eten. Het is dan wel fijn om gewoon Nederlands te kunnen praten. Vanochtend heb ik een rondje gemaakt en verschillende mensen een hand geschud, waarvan ik toch wel het meerendeel al kende. Vanmiddag ga ik even een bezoekje brengen aan het appartement wat ze voor mij op het oog hebben.

Groeten,
Ted

• 25 Maart 2014 - 10:29

Fiebke:

Laat het appartementje maar eens zien Totti!!

• 25 Maart 2014 - 17:30

Ad :

Leuk Ted, laat het maar weten als je in je appartement zit en waar je dan zit en natuurlijk hoe het er uit ziet, veel plezier

• 28 Maart 2014 - 04:10

Ted Drost:

Hierbij een paar foto's van het appartement. Dit is niet hoe mijn uiteindelijke appartement er uit komt te zien, maar de indeling is hetzelfde.

Verslag uit: China, Sjanghai

Ted

Reisverslag van mijn werkreis in Shanghai in 2014. Ik zal de rest van 2014 in het verre oosten verblijven om daar mijn werk uit te voeren. Via deze weg zal ik jullie zo vaak mogelijk op de hoogte houden van mijn avonturen!

Actief sinds 17 Feb. 2014